.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است. مرکز مبادله ارز و طلا، بازارها را سر و سامان می‌دهد؟
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است.(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد. بخشنامه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جدول دریافتی‌ها
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود ناکامی نظام مالیاتی و موانع قانونی(يادداشت)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود(ادامه)
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌. بار اصلی درآمدهای مازندران به دوش اداره کل امور مالیاتی استان است / پرداخت مستقیم ۶۳۳ میلیارد تومان به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری های مازندران
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می‌توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقب‌گرد داریم / در این دولت تمام ظرفیت‌های نظام در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی در کنار هم ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوّب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند. رهبر انقلاب اسلامی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را ابلاغ کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوّب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.(ادامه)
شمال نیوز : خاندوزی به بودجه اختصاص یافته در هفته گذشته برای مناطق آزاد جدید اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال کمک برای ۷ منطقه آزاد جدید در دولت مصوب شد که یک هفتم برای منطقه آزاد اینچه برون است تا شهریور طرح جامع آن مصوب می‌شود. کمک میلیاردی دولت به مناطق آزاد جدید / منطقه آزاد تجاری مازندران ، شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : خاندوزی به بودجه اختصاص یافته در هفته گذشته برای مناطق آزاد جدید اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال کمک برای ۷ منطقه آزاد جدید در دولت مصوب شد که یک هفتم برای منطقه آزاد اینچه برون است تا شهریور طرح جامع آن مصوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طی دو سال اخیر به جای اتخاذ تدابیر مناسب و راهکارهای برای رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران، سنگ اندازی ها و مانع تراشی، بسیاری از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری دلسرد کرد و عطای سرمایه گذاری در استان را به لقایش بخشیدند.

غفلت و خواب زمستانی شهرک های صنعتی مازندران / بسیاری از تولید کنندگان عطای سرمایه گذاری در استان را به لقایش بخشیدند
شمال نیوز: طی دو سال اخیر به جای اتخاذ تدابیر مناسب و راهکارهای برای رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران، سنگ اندازی ها و مانع تراشی، بسیاری از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری دلسرد کرد و عطای سرمایه گذاری در استان را به لقایش بخشیدند. (ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر به امید مردم خدشه وارد شده بود، گفت: دولت نسبت به برگرداندن این امید مصمم است.

برای تأمین واکسن، شخصاً با برخی کشورها تماس گرفتم/ ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان از فاکتورهای دولت قبل را پرداخت می‌کنیم/ نمره دولت سیزدهم را مردم باید بدهند/ تورم کنترل شده و رو به کاهش رفته است(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر به امید مردم خدشه وارد شده بود، گفت: دولت نسبت به برگرداندن این امید مصمم است. (ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان کشور
مالکان و مستاجران تا پایان مهرماه مهلت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را دارند.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
درخواست رئیسی از رئیس اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، جلسه‌ای را با حضور رؤسای دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی کشور برگزار کرد.(ادامه)
رضایی: صندوق جبران زیان مالباختگان بورس را ایجاد می‌کنم
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت من یارانه‌ها به 450 هزار تومان خواهد رسید که به 40 میلیون نفر داده می‌شود و محاسبات دقیق این موضوع صورت گرفته، من در این مسئله جدی هستم و به این موضوع عمل می‌کنم.(ادامه)
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است .... ممنوعیت‌های جدید شغلی ، تحصیلی و مالی مجلس برای نمایندگان
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.